En we gaan de tweede maand al in.. - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu En we gaan de tweede maand al in.. - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

En we gaan de tweede maand al in..

Blijf op de hoogte en volg Silvana

30 September 2014 | Verenigde Staten, Vienna

Mijn eerste weekje aan de Front Desk zit er al op en ik had geen betere keuze kunnen maken! :) Ondanks dat de diensten wel erg vroeg zijn (half 6 opstaan, 7 uur beginnen...) heb ik het er ontzettend naar mijn zin. De eerste twee dagen heb ik vooral het in- en uitchecken van gasten onder de knie weten te krijgen, maar er zijn zóveel dingen die je moet leren als employee maar voornamelijk als supervisor aan de Desk. Uitzonderingen hier, groepen daar en weet ik veel hoeveel lijsten per dag die gedaan moeten worden. Zo gaan de dagen wel snel voorbij, vooral met de collega's die het altijd wel gezellig maken.

Het blijft me nog altijd verbazen hoe vaak iedereen hier 'uit eten' gaat en hoe weinig boodschappen er gehaald worden. Nou zeg ik uit eten, maar uit eten hier betekent eigenlijk dat je niet langer dan een uur ergens bent. Je gaat naar een diner of iets soortgelijks, bestelt je eten, binnen tien minuten staat het op tafel en binnen een uur sta je weer buiten. En het is ook helemaal niet duur, met 10-15 dollar kan je echt overal terecht en met die Amerikaanse porties houd je ook nog over. Gisteren zijn we naar een restaurant geweest met echt een van de slechtste namen ooit, Fuddruckers, maar ze maken wel superlekkere hamburgers. Je kan zelf kiezen of je 1/3 (voor ons normal size), 2/3 of 3/3 pound aan vlees wilt en vervolgens was er een lange saladebar met van alles voor op de hamburger waar we uit mochten kiezen en zelf konden pakken.

Voor het dessert zijn we weer ergens anders naartoe gegaan, namelijk een Frozen Yoghurt gaan halen ;D heerlijk Amerikaans om uit allerlei verschillende smaken te kunnen kiezen en zelfs van alles te mogen proeven voordat je überhaupt ook maar wat koopt. En nadat de frozen yoghurt getapt is, kan er ook nog uit allerlei snoep gekozen worden om er op te gooien, van Oreo stukjes tot gummibeertjes en van nootjes tot aardbeien.

Deze week moet ik nog een paar daagjes vroeg uit de veren en daarna mag ik hopelijk 's avonds mee gaan draaien om nog meer dingen onder de knie te krijgen (en wat langer te kunnen slapen). Maar morgen ga het wekkertje weer om half 6 dus ik ga mijn bed in...
Slaap lekker en veel liefs uit USA!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Vienna

Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 10140

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: