Fall is coming - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu Fall is coming - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

Fall is coming

Blijf op de hoogte en volg Silvana

17 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Vienna

Ik sta alweer bijna vier weken achter de Front Desk en de tijd gaat echt super snel. Wanneer je twee dagen per week vrij hebt, maar het altijd twee random dagen zijn, heb je al niet meer door welke dag het precies is en hoe snel de weken voorbij gaan. Vooral doordat de laatste weken iedere dag genoeg te doen is op het werk.

Afgelopen week hadden we zelfs een kleine crisis in het hotel. Schijnbaar wil de stroom nog wel eens haperen bij slecht weer dus vorige week tijdens een van de eerste echte regendagen, was de stroom een paar keer uit voor een paar seconden. De computers vielen natuurlijk uit en alles startte opnieuw snel op behalve het internet... pech voor ons dat alles afhankelijk is van het internet. Blijkbaar had het internet een optater gekregen waardoor het uiteindelijk bijna 24 uur eruit heeft gelegen. Natuurlijk gebeurde het midden op de dag, vlak voordat alle gasten zouden gaan inchecken. Grote chaos, en met onze papieren die we eerder die dag hadden uitgeprint, moesten we iedereen een voor een handmatig opzoeken, een kamer toewijzen, sleutels maken en betaalgegevens opschrijven. Die avond zijn Maudy en ik ook in het hotel blijven slapen, voor het geval DAT het systeem midden in de nacht het weer zou gaan doen, wij alles handmatig in konden gaan voeren. Helaas kwam het systeem pas de volgende ochtend weer langzaam op gang.. en alles stond nog steeds op de dag van tevoren, dus voordat we het weer konden gebruiken, moest alles handmatig ingevoerd worden, alle papieren die normaal 's avonds en 's nachts worden verwerkt moesten verwerkt worden en daarna kon iedereen pas van die ochtend worden uitgecheckt. Dus die middag/avond konden we weer iedereen handmatig gaan inchecken.... Die 48 uur heb ik bijna 25 uur gewerkt. Op dat moment niet bepaald leuk, maar achteraf gezien wel heel leerzaam. Ondertussen is de rust weer weder gekeerd en trainen ze me om binnenkort zelf shifts te draaien als supervisor.

Zoals ik al zei, de eerste regenachtige dagen zijn hier ook begonnen. Vooral afgelopen week was het echt vies koud... gelukkig heb ik een jas gevonden bij forever21 dus voorlopig ben ik klaar voor de kou :))))

Nog twee weekjes en dan is Halloween! Iedereen is er al de hele maand zich op aan het verheugen en constant wordt gevraagd hoe iedereen verkleed gaat (het voelt bijna aan als carnaval). Wij zijn ook uitgenodigd voor een Halloween party en mijn sneeuwwitje (carnavals)pak ligt al klaar dus ik ben benieuwd ^^

In mijn volgende blog hopelijk meer halloween verhalen en een hoop foto's met mijn nieuwe camera :D

  • 17 Oktober 2014 - 19:46

    Aïsa:

    Helemaal niet bij stil gestaan dat jij Halloween kan vieren in Amerika :o zo cooool! I want photos! Hahah volgens mij is het echt awesome om mee te maken. Xx

  • 25 Januari 2015 - 18:53

    Rachelle:

    Joehoeeeh! Ik ben benieuwd naar meer verhalen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Vienna

Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: