And the second half begins - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu And the second half begins - Reisverslag uit Vienna, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

And the second half begins

Blijf op de hoogte en volg Silvana

28 Februari 2015 | Verenigde Staten, Vienna

Lieve Dutchies,

Nog maar drie weken en dan mag ik al weer naar mijn koude kikkerlandje!
De afgelopen tijd is het zo druk geweest.. Ik kan nu eindelijk zeggen dat ik officieel geslaagd ben! Na de afgelopen twee maanden bijna iedere vrij dag aan school te hebben gewerkt, had ik vorige week mijn Skype gesprek met school en heb ik de laatste punten voor mijn stage in de pocket! Ik ben zo blij om dit afgesloten te hebben en de komende maanden alleen nog op werk te hoeven focussen en te kunnen genieten van DC en de omgeving.

Ik ben ook blij als de lente er eindelijk is, de afgelopen weken heeft het flink wat keren gesneeuwd. Ik heb zelfs twee nachten in de hotel moeten blijven overnachten omdat het te gevaarlijk was om naar buiten te gaan. De wegen zijn zo glad nadat het flink gesneeuwd heeft en de nacht erna bijna -20 graden is.

On a happier note, ik kan ook zeggen dat ik naar een Amerikaanse wedding ben geweest! Afgelopen weekend ben ik naar de bruiloft geweest van een van Danny's best friends, waar Danny zelf de best man was. Het was in een klein gebouwtje aan een haven vlakbij DC. In een klein zaaltje met uitzicht over de haven hielden ze de ceremony. De ceremonie zelf duurde maar een half uurtje wat me heel erg meeviel. Daarna was er een cocktail hour en vervolgens mocht iedereen de grote zaal in waar we allemaal aan tafels gingen zitten (met onze eigen naam kaartjes) waarna de bruid en bruidegom geïntroduceerd zouden worden. De rest van de avond hebben we gegeten en gedronken en kon er gedanst worden. Heel erg leuk om eens mee te maken!

Vanaf morgen begint maart al weer en dan zit precies op de helft van mijn jaar hier! Kan niet geloven hoe snel de tijd eigenlijk voorbij gaat en tegelijkertijd hoe veel maanden ik nog over heb.

Hope to see you all soon in NL!

Love and kisses

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Vienna

Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 10134

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: