it's getting closer and closer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Silvana - WaarBenJij.nu it's getting closer and closer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Silvana - WaarBenJij.nu

it's getting closer and closer

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

13 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Just a few days left and then my journey will begin; I'll be leaving Europe and trade it for a month for the lovely USA.
I'm excited for all the amazing stuff that's waiting for me. Although I will keep in touch, I know I'm going to miss all the people at home.
For those who don't know it yet: I will stay the first week at a host family in San Francisco, followed by two weeks staying at a host family in Los Angeles. And then, one week at an American camp.
I guess that's it for now; my bags are already partially packed so I'm almost ready for it :]
I'm not sure if I will be writing a post before I leave, and otherwise you'll here from me again when I'm already there. ^^

Love, Silvana

  • 15 Juli 2010 - 12:14

    Martine:

    zo spannend :D so jealous xD kan niet wachten op de eerste foto's :D ontzettend veel plezier!!
    xx(K)

  • 15 Juli 2010 - 13:27

    Silvana :

    @Milan haha xD dat was nog een schoonheidsfoutje.. ik heb het veranderd, ik land ten slotte gewoon op 't land :D

    @Martine dankjewel! ik zal zeker ook foto's uploaden..

  • 17 Juli 2010 - 18:53

    Mam:

    hey, nu zit je nog in het vliegtuig, over een uurtje zal je landen. Have fun en geniet ervan schat! xx Riccardo en mam

  • 17 Juli 2010 - 23:21

    Mill:

    Ik wil graag zien ...

    reisverslagen! nu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 10157

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: