laatste dag in USA - Reisverslag uit Corona, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu laatste dag in USA - Reisverslag uit Corona, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

laatste dag in USA

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Corona

Hallo lieve schatten,

een laatste berichtje uit the USA (:
Kamp zit erop, vannacht om 2 uur vertrokken de eerste Europeanen naar het vliegveld en vanmiddag om 11 uur de tweede lading. Sarah uit Duitsland en ik moeten nog een dagje wachten want onze vliegtuigen vertrekken pas morgenvroeg om 9 uur. Het was heel sneu om afscheid van iedereen te nemen, bijna iedereen was aan het huilen. Ook al kon ik het niet met iedereen vinden en miste ik thuis heel erg en wilde ik heel graag naar huis, heb ik het toch leuk gehad in het kamp en hopelijk kan ik met sommigen nog contact houden. :)
We zijn bijna de hele week op het kamp gebleven en verbleven in cabins. Alleen donderdag zijn we van het terrein afgekomen en naar Universal Studios gegaan. Universal Studios had wel enkele leuke attracties, maar eigenlijk was het een beetje teleurstellend dus toen ik er genoeg van had ben ik gaan winkelen net buiten het park ;p
Op het moment ben ik heel erg moe omdat we de halve nacht wakker zijn geweest om afscheid te nemen van de rest. En komende nacht zal ik ook weer vroeg moeten opstaan, ik denk dat we rond 5 uur in de ochtend moeten vertrekken naar het vliegveld, of misschien zelfs eerder, dus ik lig vandaag vroeg te slapen :)
Als ik maandag weer in Europa ben ga ik naar Parijs voor mijn sollicitatiegesprek.. spannend :)
Dus als ik in Parijs ben zal ik weer proberen op internet te gaan.
Ik kan niet wachten totdat ik weer in Nederland ben en iedereen kan knuffelen :D
Maar het duurt niet meer lang, de laatste loodjs..
Ik ga nu nog maar proberen wat foto's up te loaden.
Tot snel <3
Lots of love,
Silvana

  • 15 Augustus 2010 - 08:01

    Mam:

    hey Vaan, ook wij staan in de startblokken om je op te halen van het vliegveld. Ja, die laatste loodjes..die voelen hier ook zwaar...Hopelijk kan je slapen in het vliegtuig en valt de stopover in Atlanta mee (eigenlijk domme opmerking want jij slaapt overal , ook als het niet moet :p) We missen je heel erg en tot heel snel.xx Mam en Riccardo

  • 15 Augustus 2010 - 11:46

    Milk:

    Riversideee, motherf*cker! :D

  • 15 Augustus 2010 - 16:17

    :D:

    Wehh, eigenlijk heb ik je alles al gezegd.. maar ik MOET reageren :p
    hoop dat ik je snel op msn, of liever nog irl, spreek! (:
    xx

  • 16 Augustus 2010 - 13:47

    Rachelle:

    Bijna terug!

    ik weet niet of je dit nog op tijd leest maar succes met je sollicitategesprek!;)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Corona

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 10171

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: