Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Even een snel berichtje vanuit Las Vegas :)
de heenreis was best snel gegaan. Minder langdradig als verwacht :P. Gisteren om 11 uur waren we vertrokken en met een tussenstop om wat te eten waren we tegen 3/4 uur in Vegas, geloof ik.
Sindsdien is het alleen maar druk, druk, druk geweest.. En nu zijn we ons klaar aant maken om wat te gaan eten en naar onze tweede show te gaan: Chris Angel's Believe. Gisteren zijn we naar the Lion King geweest, echt amazing! We zaten op de tweede rij dus ook nog geweldig zicht. Zaterdag zal ik het allemaal wat uitgebreider typen :)
iig heb ik het hier erg naar mijn zin. Alhoewel, als je denkt dat het in California al warm is, think again, Nevada is 10x warmer :| OMG.
Ik moet er weer vandoor, anders zijn we niet op tijd bij de show.
Spreek jullie asap! :)
Love,
Silvana

  • 06 Augustus 2010 - 09:54

    ANOUK:

    VIVAAA LAS VEGAS (H)

    havee fun :D

    xx

  • 06 Augustus 2010 - 11:33

    Mam:

    Hey....It means no worries for the rest of your days...
    It's our problem-free philosophy,
    Hakuna Matata!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 10158

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: