Viva Las Vegas :) - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas :) - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas :)

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Acton

We zijn weer safe and sound terug uit Las Vegas! :)
Het was een druk programma, zoveel te zien in Las Vegas en we hadden maar iets van 48 uur duss..
Zoals ik zei kwamen we woensdag in de middag aan, nadat we waren uitgerust op onze kamer en spullen hadden uitgepakt zijn we gaan klaarmaken voor Lion King Musical. De show was in Mandalay Bay, een hotel een stuk verderop van ons hotel. Wij sliepen in the Mirage. (Allemaal hotels op de Strip, de bekendste straat in Las Vegas :P). Het was super om 's avonds Las Vegas alive te zien, met alle lampjes en zoveel mensen op straat, zo vet.
Na the Lion King zijn we wat gaan eten en daarna terug naar het hotel om te gaan slapen, ik was kapot moe. De volgende ochtend heb ik ook best lang geslapen, de bedden waren hemels <3 super zacht en ook nog 2 persoonsbed, voor mij alleen xD
if it wasn't voor LV, i'd be staying in that bed all day :P
Na het ontbijt zijn we gaan zwemmen ^^
en 's middags gaan shoppen in alle souvernirwinkeltjes op de Strip.
Daarna zijn we weer terug naar onze hotelkamer gegaan om om te kleden voor de andere show; Criss Angels' Believe. Typische Las Vegas' show met veel actie, magic etc :P heel leuk though :)
daarna hebben we nog wat van het nachtleven geproefd door langs verschillende hotels te lopen,
eenmaal terug in het hotel viel ik dan ook weer gelijk in slaap en heb lang geslapen; Vegas is exhausting!
de volgende dag nadat we hadden uitgecheckt zijn we naar downtown LV gegaan; het klassieke Vegas. Er was niet zo heel veel daar te beleven, alleen wat restaurantjes, een paar souvenirshops en casino's. Dus nadat we het hier gezien hadden vertrokken we richting Acton weer ;) onderweg hebben we nog een stop gemaakt bij de State Line; de grens van Nevada en California. Tegen 8 uur waren we dan eindelijk thuis.
Vandaag staat er niks bijzonders op het programma. We zullen vooral de was moeten gaan doen en daarna proberen om mijn koffer dicht te krijgen met ALLES erin :P
Morgenochtend om 11 uur moet ik op het kamp zijn waar ik week moet vertoeven.. Ik heb zo'n idee dat daar geen computer en internet is :') dus dit wordt voorlopig mijn laatste update..
Niet komende maandag maar de maandag daarna ben ik weer terug in Europa ^^ *vreugdedans*
alhoewel er volgens mij komende week toch niet veel in Hoensbroek en omstreken te beleven is, want bijna iedereen is op vakantie :P
(ook te merken aan de drastische vermindering van reacties xD)
I guess this is it.
de 19e zal ik weer EINDELIJK in mijn eigen bedje slapen,
dus hopefully zie ik jullie allemaal weer a.s.a.p. vanaf dan :D
tot snel <3
Love you,
Silvana

• 08 Augustus 2010 - 18:30

ANOUK:

yeaaaah ik ben de eerste die hier op mag reageren xD!

Je foto's zijn echt supermooi van las vegas :D wat er op je hyves staat!

I(L)Vegass (mwhuahaha)

nou veel plezier op het kamp en we spreken elkaar snel weer :D

xx

• 08 Augustus 2010 - 20:13

Rachelle:

Anouk,

aan je reacties van afgelopen dagen te zien wordt het voor jou ook tijd om naar Las Vegas te gaan:P haha

Als ik die verhalen van jou lees Vaan, echt super vet!
    denk wel dat je kapot bent als je terug bent, door alle activiteiten die je hebt gedaan!

Veel plezier nog!

xxx(K)

• 10 Augustus 2010 - 16:21

Martineee:

heey Vaan :d ik ben nu al terug van vacancess, het weer was helaas niet zo goed ;p
    wat een coole dingen heb je tot nu toe allemaal gedaan :D
    nog veel plezier op kamp en ik spreek je snel weer:)

• 10 Augustus 2010 - 19:41

Mickay! <3:

Vaantje!!! Lieve schat ^^'

Sorry sorry sorry! Had het erg druk met mijn vriendinnetje (Cella =D) en met werk enzow =(
    En toch vind ik dat ik eerder wat van me had moeten laten horen (betwijfel of die zin correct gespeld is xD)

Anyhow, ik heb natuurlijk nu pas 1 blog van je gelezen, ik moet me nog maar een uurtje op een dag uitzoeken voor de rest =$

The Lion King musical heb ik Scheveningen gezien, hij was echt mooi! =O

Maar goed, het klinkt wel echt super vet...Ik snap alleen niet waarom je een week bij een kamp bent? (maar dat zal je wel uitgelegd heb in een andere blog, hihi...so you don't have to answer =P)

Buh...verder is het hier rustig...niet vorige week, maar de week ervoor ben ik bij Cella een week blijven slapen, ze moest om mama's huis passen...de week erna heb ik gewoon thuis geslapen...en vanaf gister is haar vader 3 weken weg, dus daar verblijven we nu xD...relaxt =D....Volgende week natuurlijk Lowlands...nog relaxter! Wucking Blink 182 ;) En All time Low (op even te replyen op je WWW van Zondag =))

Germ..mijn reactie is nu wel heel erg lang geworden...hihi =$

Tot snel kleintje!

Kusjes en Knufs van ons ^^' *Hug*

P.s. Mis je toch wel een beetje hoor =P, dag al een paar dagen aan je...dat het nu toch echt tijd werd om je blogs enzo te lezen =P...en toen je me tikte, kreeg ik al helemaal een schuldgevoel x'D