day fifteen and sixteen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu day fifteen and sixteen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

day fifteen and sixteen

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Acton

Gisteren zouden we eigenlijk 's avonds naar een beachparty gaan, maar omdat een van de andere hostfamilies dwars moest liggen, kon ons groepje uit deze regio niet met de andere studenten uit orange county naar de beachparty gaan :(
in plaats daarvan gingen een paar andere studenten van een concert van Guess Who hier in de buurt, maar ik had niet zoveel zin om naar een concert te gaan van een band die ik niet ken dus zijn wij naar de bioscoop geweest :) en ik mocht kiezen dus koos ik voor The Inception. Een ingewikkelde film met Leonardo diCaprio over dromen en het stelen van dromen enzo. Heel ingewikkeld voor ik kan het volgen! Zelfs zonder de ondertiteling xD
Na de film zijn we naar Denny's gegaan, een typische Amerikaanse diner :)
Vanochtend zijn we naar een fund raiser geweest, waar je kon ontbijten en waar een rommelmarkt enz was. Dalijk moet ik mijn gerecht gaan maken, en we hebben gekozen voor wortelenstamppot xD dus daar gaan we ieder moment aan beginnen en vanmiddag meenemen naar de lunch waar ook de andere studenten een gerecht meenemen uit hun eigen land.
So yeah, this is it for the moment.
Maandag weten we nog niet precies wat we gaan doen maar dinsdag krijgen we een rondleiding langs alle bekende plekken in Hollywood/LA :)
so that's going to be fun. ^^
I guess there's not much more to tell,
we've been resting a lot at home.
'Cause upcoming week will be busy anyway.
So, tot snel :)
Lots of love,
Silvana

  • 01 Augustus 2010 - 19:26

    Mam:

    zet 'm op met de hutspot...laat ze eens echt eten proeven!
    xx Mam

  • 01 Augustus 2010 - 23:19

    :D:

    I don't like you any more xD
    hehe als ik was gegaan had ik echt bacon voor ze kunnen maken (technisch is het ontbijtspek, maarja, en zij kennen het als CANADIAN bacon xD) whatever xD veel success met koken :O

    *yay I is officially British* xD

  • 02 Augustus 2010 - 19:33

    Bonnyy:

    vaaaan
    pff snap niet hoe je het uithoudt haha
    dacht dat je al langer dan 2 weken daar was :D
    maar klinkt alsof je het nog steeds naar je zin hebt
    veel succes met koken, weet dat het niet je sterkste punt is haha just like me :P
    let those americans taste the real stuff :D
    veel plezier en kijk uit voor heidi montag als je naar LA gaat!
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acton

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 10172

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: