day twelve, thirteen and fourteen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu day twelve, thirteen and fourteen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

day twelve, thirteen and fourteen

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

30 Juli 2010 | Verenigde Staten, Acton

Ik heb zojuist een overdosis aan liefde virtueel ontvangen. Bedankt Sven...
Just kidding :P

Jethawks game was heel leuk om te zien (: lekker Amerikaans; allemaal fanatiek aanmoedigen maar eigenlijk is er niks aan aan de hele wedstrijd xD en natuurlijk amerikaans voedsel ondertussen eten.. en als topje van de ijsberg; een gratis bobblehead voor iedereen (:
i feel like a complete lobster; ik ben aan het vervelen op mijn chest, mijn benen zijn lekker roze dus ik ga voorlopig de zon niet meer in (:
mijn mooi gekleurde benen heb ik gisterochtend gekregen op Zuma Beach, een deel van Malibu Beach. We zouden eigenlijk naar Venice beach gaan maar plannen waren gewijzigd.
Vandaag zijn we Toy Story 3 gaan kijken in El Capitan Theatre, een bioscoop speciaal voor Disney films, in downtown LA, precies op de Walk of Fame. Toy Story was opnieuw geweldig om te zien, en gelukkig kan ik mezelf inhouden maar om mij heen hoorden ik toch wat mensen sniffen :')
Na de film zijn we gaan lunchen in Hard Rock Cafe, dat tegenover het theater lag.
Voor de rest hebben we vooral veel gereden, want het ligt toch allemaal best ver uit elkaar en thuis uitgerust.
En door het vele rijden merk ik dat het zelf rijden toch wel mis :P
kan niet wachten om zelf weer een stukje te mogen rijden wanneer ik weer thuis ben.
Verder hebben we morgenavond een beachparty in Orange County op het programma staan! En ik moet dit weekend een gerecht uit mijn eigen land koken/bereiden. How fun (:
Well, that's about it. Ik zit nu ongeveer op de helft, en nu begin ik ook pas te merken hoelang ik eigenlijk weg ben. Normaal ben ik nu wel altijd al weer terug van vakantie en dat mis ik nu wel..
Maar er staan nog leuke dingen op het programma dus daar houd ik me aan vast en misschien is het dan allemaal sneller voorbij dan dat ik me nu voorstel ;p
Maarja, ik ga er maar een eind aan breien ;)
Tot mijn volgende post.
Miss you all,
hugs 'n kisses,
Silvana

ps; yesh in NL, want ik heb geen zin in English atm :'] engels overload!
sorry Engelse lezers, volgende x beter.

  • 31 Juli 2010 - 04:38

    Mille:

    BOERENKOOL MET ROOKWORST!
    Ghehe.. geef ze dat maar (6)

  • 31 Juli 2010 - 09:31

    Je Pannekoekje:

    maak pannekoeken!
    haha je hebt net echt een huuuuuuugggeeeeeeeeeeee mail van me gekregen! xD
    have funr eading it!
    I expect an answer that's at least as long as mine is! ^^ (niet verkeerd lezen! xD)

    nja ik heb eig alles la in die mail gezet..
    dusssss...
    zal ik je pannekoekenmeel opsturen? ^^
    of of of
    mag ik 't komen brengen? (A)

    XXXXXXXX

  • 31 Juli 2010 - 12:45

    Anouk:

    Wat fijn een x in het nederlands :D!

    hoef ik niet zo heel diep na te denken :P

    weetje wat je ook kunt maken WORTELENSTAMPOT xD
    is ook Nederlands :P

    nou have a lot of fun :D
    en tot snell
    want we miss you :(

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acton

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 10152

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: