Day sixteen and seventeen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu Day sixteen and seventeen - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Silvana - WaarBenJij.nu

Day sixteen and seventeen

Door: Silvana

Blijf op de hoogte en volg Silvana

02 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Acton

Peeeps :)
mijn wortelenstamppot was goed gelukt (voor mijn doen, ik denk dat het beter kan maja xD), people liked it ^^
en hij matchte goed met de wiener schnitzels van de meisjes uit Duitsland en Oostenrijk :P
Zij hadden ook nog kartoffelsalat gemaakt maar deze was niet zo goed gelukt xD
Het meisje uit Finland had hele jummie cinnamon buns gemaakt (soort van.. het waren typisch Finse desserts dus)
en het meisje uit Zwitserland had een chocolade cake gemaakt met chocolade meegenomen uit Zwitserland. Soooo delicious.
So yeah, dat was een succes :)
Afterwards hadden we besloten om naar de bioscoop gegaan, omdat we verder toch niks te doen hadden, en we zijn naar Charlie St.-Cloud gegaan.. Niet mijn keuze ;p maar hij was best goed..
Vandaag zijn we naar Venice Beach gegaan; langs de boulevard gewandeld en allerlei winkeltjes etc bekeken. Daarna zijn we naar Downtown LA gegaan en hebben we rondgelopen in Chinatown. Ik ben nu net terug en doodmoe, haha. Sowieso zoveel dingen doen in zo'n korte tijd is uitputtend. Voor mij mag ik na deze week al naar huis gaan, maarja ik moet nog een week naar camp...
Morgen gaan we naar Hollywood, blijkbaar heb ik gisteren geleerd hoort Hollywood niet bij downtown LA. In Hollywood is de Walk of Fame en Mann's Chinese Theater, Kodak Theater, Hollywood Sign of course etc.
Dus dat zal ook wel weer vermoeiend worden en 's avonds moeten we onze spullen pakken voor Las Vegas :)
Ik ga eens kijken of ik nog wat foto's kan uploaden.
Ik mis jullie <3
spreek jullie snel,
kisses,
Silvana

  • 03 Augustus 2010 - 06:08

    First To Reply :D:

    YAY nice
    en muahahaha vaan is moe :P
    ik vertrek over 1 uur ofzo nar Normandië
    Nice to see you're having fun :D

  • 03 Augustus 2010 - 09:13

    Mam:

    hey Vaan..als je van camp uit naar huis gaat kan je lekker lang slapen in het vliegtuig..nog even volhouden..we missen je ook..maar nu ga jij eerst genieten van VEGAS..:D x Mam en Riccardo

  • 03 Augustus 2010 - 11:02

    Wehh!:

    wehh!
    en dan nog 2 weken wachten voordat wij ons weer zien :(
    we gaan 2 tot 3 weken..
    heb ik miss al verteld?
    we gaan miss nog een paar dagen anar Parijs ofzo..
    wel shit, was leuk geweest als we tegelijk in Parijs waren.. :(

    miss youuuuuuu <3

  • 03 Augustus 2010 - 17:41

    Anouk:

    OEEE YEAAAH VEGASS :D(L)
    aaaah geniet ervan
    have a lot of fun :D

    en nog eventjes volhouden
    dat kamp overleef je wel
    en anders mag je me gerust smse!

    we miss you
    & geniet ervan ;)

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acton

Mijn reis naar Californië

A Youth Exchange to USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

laatste dag in USA

07 Augustus 2010

Viva Las Vegas :)

05 Augustus 2010

Las Vegas

03 Augustus 2010

day eighteen

02 Augustus 2010

Day sixteen and seventeen
Silvana

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 10156

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2015

DC internship

16 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Mijn reis naar Californië

Landen bezocht: